Офісний переїзд

Share

Для більшості працівників офісів переїзд перетворюється на справжнісіньку катастрофу, по суті якоюсь мірою це так і є. Подивіться самі: величезна кількість різноманітної техніки, меблі перебувають у повністю розібраному вигляді, а всі співробітники сидять удома без роботи. А як таку катастрофу перетворити на приємнішу подію ви дізнаєтеся з цієї статті. До речі, перевезення офісу до Києва стане легким та швидким з компанією https://vivatrans.kyiv.ua/ofisnyy-pereezd-pod-kluch/.

Офісний переїзд

Правила організації переїзду

Перед тим як розпочати цей переїзд необхідно скласти детальний план. Найчастіше компанії переїжджають зі старого офісу одразу до нової, яка вже повністю готова до експлуатації, а отже план дій у вас уже має бути заготовлений.

Пункти плану:

  • Скласти план розміщення працівників на новому місці. Потрібно відразу прописати, як будуть розташовані меблі – це краще зробити заздалегідь ще до того, як ви розібрали меблі у старому офісі. Організацію необхідно розпочинати ще до всіх зборів.
  • Маркування всіх речей та техніки. Абсолютно всі речі та техніка повинні бути промарковані або на них необхідно прикріпити стікер, щоб усі співробітники залишилися при своїх меблях та техніці. Найголовніше, що маркування допоможе уникнути плутанини.
  • Меблі краще розібрати, оскільки, по-перше, так її простіше перевозити. По-друге, це мінімізує її поломки.
  • Техніку слід дуже міцно запакувати та обмотати плівкою, щоб під час перевезення вона не розбилася.
  • Канцелярію та інші дрібні речі краще запакувати в одну велику коробку, таким чином вона не займатиме потрібний простір і не загубиться.

День переїзду

Цей день є найважливішим. Його головна особливість полягає в тому, що він починається досить рано, а закінчиться, швидше за все, пізно ввечері.

План дій:

  1. Призначити людину, яка буде головною. Він повинен повністю контролювати весь процес переїзду. Людина має простежити, щоб у старому приміщенні не залишилося жодних важливих речей. Звичайно одна людина може не впоратися, тому знаходимо ще одну, яка на новому місці здійснюватиме прийом речей.
  2. Стежити за тим, щоб не було стовпотворів. Для цього необхідно кожному співробітнику вигадати своє завдання.
  3. Вибрати людину, яка відповідатиме за перевезення документів та дуже важливих паперів.

Після перевезення речей та меблів розставити все по місцях згідно з планом, який у вас уже заготовлений заздалегідь і трохи прибратися. Для цього можна також запросити спеціальних людей із клінінгової служби.

Вам также понравится...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.