Як відкрити барбершоп: покрокова інструкція

Share
Як відкрити барбершоп: покрокова інструкція

Чоловічі стрижки та гоління займають важливе місце серед населення, викликають великий попит серед чоловіків будь-якого віку. Ви скажіть, що на сьогоднішній день ринок сповнений чоловічими перукарнями та барбершопами. Проте, в повному обсязі салони здатні повністю задовольнити чоловіків.

Наша стаття направить вас шляхом створення власного бренду. Ми дамо вам рекомендації, поради та побажаємо удачі в такому нелегкому шляху! І, до речі, наші рекомендації не обмежуються кількістю населення у місті.

Що потрібно, щоб відкрити барбершоп новачкові?

Для того щоб створити барбершоп з нуля — вам не треба бути професіоналом або майстром у цій справі. Що потрібно, щоб відкрити барбершоп новачкові?

  1. Зареєструвати салон.
  2. Знайти приміщення.
  3. Завести персонал.
  4. Створити сайт – візитку.
  5. Замовити рекламу для барбершопу.

Реєстрація барбершопу

Найкраще створити собі безпечну подушку як правильну та законну реєстрацію салону. Це ази вашої задуманої справи. Завдяки нашій державі, у вас є право мати різні форми власності, надаючи послуги стрижок та укладання.

У вас є вибір у реєстрації ФОП або ПП, ТОВ або фірми. Звичайно ж, ми рекомендуємо стартувати з реєстрації НП з повним переходом надалі до ТОВ. До того ж, не забудьте вибрати форму виплати податків: єдиний податок чи податок на загальних підставах.

До основних документів, які ви повинні укласти під час реєстрації приміщення під барбершоп, відносять: санітарні норми та норми пожежної безпеки. Сам процес займає від місяця до кількох місяців.

Приміщення для барбершопу

Після першого етапу не варто розслаблятися, адже перед вами стоїть серйозне завдання — вибрати ідеальне приміщення для вас та вашого задуму. Розташування барбершопу займає один із важливих критеріїв.

На які критерії варто спиратися при виборі приміщення для салону:

Доступність.

Приміщення має розташовуватися найближче до людного місця, мати різні доступні входи та в’їзди з урахуванням людей з інвалідністю. Також важливо взяти на замітку те, щоб біля вашого салону зупинявся проїжджий транспорт і була автостоянка.

Дизайн вивіски та внутрішній інтер’єр.

Продумайте формат, розміри та дизайн вашої вивіски. Хтось любить велику та помітну вивіску до підлоги, а хтось маленьку, але витончену. Загалом, що вам до душі, те й робіть, але не нехтуйте порадами архітекторів та дизайнерів. Обов’язково врахуйте, як і де проходитиме вода і каналізація.

Кімната відпочинку.

Барберам та іншому персоналу потрібна окрема кімната, де вони зможуть поїсти, відпочити та переодягнутися у робочий одяг. Врахуйте все до дрібниць, адже ваш персонал має бути задоволений.

Персонал барбершопу

Після того, як ви зробили половину представленої роботи, перед вами відкривається інша набір досвідченого персоналу в штат. Ми полегшимо вам завдання та надамо список вимог, на які варто звертати увагу при виборі персоналу:

  1. Наявність санітарної книжки та повного медичного огляду.
  2. Диплом про завершення школи барберів чи профільного закладу.
  3. Наявність досвіду в роботі з клієнтами.
  4. Наявність бази клієнтів у барбера.
  5. Особисті якості.
  6. Професійні якості.

Створення сайту-візитки

Ми живемо в цифровому столітті тому, якщо ваш бізнес не має сайту — це наводить на підозру. Найміть хорошого та досвідченого фахівця, який допоможе вам створити сайт у вигляді візитки вашого салону.

Важливо, щоб на сайті була актуальна контактна інформація, яка полегшить запис вашого персоналу. Буде плюсом, якщо на сайті буде надана загальна інформація про ваш персонал, про ваш барбершоп і, звичайно ж, про послуги.

А якщо ви хочете взагалі всіх вразити своїм сайтом, зробіть можливість записатися онлайн до вас. І обов’язково додайте внизу сайту – візитки Google карту з вашим місцезнаходженням.

Реклама для барбершопу

Для спрощеного сприйняття, рекламу краще поділити на два види:

  1. Онлайн.
  2. Офлайн.

Якщо ви плануєте розповсюджувати інформацію про ваш заклад через соціальні мережі — вам потрібно їх просувати, вкладати у створення красивого та цікавого контенту.

У випадку, якщо ви сторонник старої реклами — білборди, постери та флаєри для вас. Тут варто продумати все до дрібниць, щоби клієнти тягнулися до вас, а не викидали листівки в урну.

Вам также понравится...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.